Thursday, January 13, 2011

sedih jugak rupanya

yesterday secara official aku pindah opis baru.. walopun dah lapor diri dari last week tapi aku still ala-ala tak pindah gitu sebab most of the time aku still spent masa kat opis lama.. ini sebab aku still xde tempat duduk kat opis baru tu.. penat la nak merempat sana sini.. lagipun opis lama belum ada orang baru masuk.. bilik blom ada orang lain punya..

arini bilik kat opis baru dah siap rupanya.. so aku pun kiranya secara rasmi berpindah ke opis baru.. mula angkut barang aku dalam 5 kotak ke tingkat atas dan clearkan untuk kali terakhir bilik tu.. aku bukak keychain dekat kunci bilik tu dan carik CC untuk pass kunci tapi CC takde so aku pass kat assistant aku.. bila jek aku pass kunci bilik tu maka aku sedar, this is no longer my place.. aku terasa sebak giler.. salam my assistant, change a few hugs and kisses.. aku tahan air mata.. shoot.. i thought i will not feel anything.. why do i had this sebak feeling..

yelah orang kan kata tempat jatuh lagi kan dikenang, ini pulak tempat aku carik rezeki for this 5 years.. well banyak pahit manis kenangan kat opis ni.. but life must goes on.. peoples need to change.. apa pun aku harap aku still bleh buat kerja dengan baik kat opis baru ni.. insyaAllah..
 

Template by Best Web Hosting