Friday, January 28, 2011

Heartbreaking story of Idol 10

aku baru ternampak perkara ni dekat yahoo pages tadi.. disebabkan aku pemegang astro yang tidak memiliki pakej segala starworld ke apa ke maka aku tak dapat tengok perkara ini lebih awal.. aku cuma mampu tunggu 8tv kluarkan sajork.. trime kasih 8tv.. hehehe..

aku memang suka tengok audition idol.. tapi bila show dia aku jarang pulak tengok yek slalu miss miss jek tapi tatau la kalo audition dia aku mesti nak tunggu gak.. sronok tengok macam-mecam keletah manusia yang bleh menyebabkan aku ketawa berdekah-dekah raja lawak pun memang confirm tak kelako macam tu..

dalam pada klako-klako, banyak juga la heartbreaking stories going on.. well tu sume marketing and sales punya strategy.. this is another story, mamat ni Chris Medina dengan heart breaking story dia.. jadik isu.. even ramai yang sangat terharu masih ada lagi yang mengutuk-ngutuk dengan anggap Chris hanya mempergunakan fiance untuk dikasihani.. whatever..

personally aku rasa, he's a great guy.. his fiance involved in accident on October 2009, more than a year already. he's been helping the fiance's family to take care of Juliana ever since.. Juliana bukan setakat accident gitu-gitu.. siap brain damage, skull fracture and multiple fracture kat muka lagi.. the hot girl she used to look now memang dah lain.. still si Chris ni stay by her side.. berapa banyak lelaki ko leh jumpa sanggup buat camtu.. ini suami, bini meroyan sket dah lari takmau jaga sibuk cari pompuan lain.. choiii..

don't know la how long Chris bleh tahan kan nak jaga Juliana.. harap dia tak lupa daratan bila dah mula nak famous ni kan after Idol even baru lepas ke Hollywood tatau la bleh sampai stage bape.. and i think he has a good voice pun even ada jer suara sumbang dialihbahasa yang kata eleh suara bukan best sangat pun.. carik makan pakai citer sdeh jek.. againnn, whatever.. wish him and his fiance all the best..

 

Template by Best Web Hosting