Wednesday, September 14, 2011

RayaRayaRaya


semalam kitorang sambut raya beramai-ramai.. memacam menu ada tapi aku cuma dapat jamah lemang + rendang, sup kambing + roti, rojak asma segelas, air honeydew.. ITU SAJE.. haha.. menu banyak giler okay.. ada sate nasi tomato, roti jala, aiskrim, mee sup dan memacam lagi tapi toleh-toleh sume lesappppp.. mentekedarah memasing..

buh sedikit gambo.. bukan aku amek.. aku rembat budak opis aku punya gambo.. wohaaa.. (pinjam trademark ketamayat)


menu yang sempat bermanja dengan aku, lemang rendang

eh takde gambo sup.. ada gambo roti jek.. jaaaadiilaaaa..
His Royal Highness Sultan Ibrahim mencemar duli join rakyat beraya.. heeee..
ayu sungguh Menteri Besar Datuk Ghani Othman berbaju pink.. heeeee..
upclose and personal.. cewahhh.. ramai gak amek kesempatan posing bersama..
yer aku memang jakun.. nak gak amek gambo ngan keta.. keta cantik no plat menarik.. tatau sape yang naik keta ni.. eh sat.. ini keta polis..
wow wee Rolls Royce.. katek sungguh kelihatan aku berdamping ngan RR ini..

yeeehaaaa ini dia Sultan naik.. Maserati.. dia drive sendrik.. aku tak sempat nak amek gambo situ.. ada guard.. malu aku na jakunkan diri kat situ..


 

Template by Best Web Hosting