Thursday, January 7, 2010

The Madness

sudah 2 hari aku menggunakan 'the madness'.. semalam masa balik keje.. tapi sekejap jek.. area UTM ujan lebat giler barbadoss.. siap kilat-kilat guruh berdentam dentum.. scary maaa.. tapi bila kluar UTM sampai jek sri skudaii ilang segala lebat giler barbados kilat-kilat guruh berdentam dentum.. hanya tinggal ujan rintik rintik air belum banjir.. sampai Uda clear abessss langsung xujan..

Pagi ni from Uda to Skudai ujan lebat giler so 'the madness' digunakan sepenuhnya.. dah lama tak guna 'the madness' rasanya.. sebab biasanya kalo ujan lebat giler aku memang tamau kuar umah apatah lagi drive.. tapi 2 hari ni terpaksa sebab balik keje nak pegi keje..

ini adalah 'the madness'.. biasa bila ujan kan kita bukak wiper, pusing satu wipe tu kuar sekali-sekala, pusing kedua, wipe tu wipe tak brenti-renti, selalu aku guna tahap ni jek, pusing ketigaa yaaa itu dia 'the madness'..


serius masa memula guna dulu aku selalu kata 'eh macam orang gila wiper ni'.. sebab dia laju giler (pada aku la) sampai tengok tu aku bayangkan dia nak tercabut jek.. wiper tu ala-ala menjerit 'arghhhh wipe it wipe it i've got to wipe everything huarghhh arghhh erghhhh' uishh serius la macam giler.. aku takut guna 'the madness'.. huaha entah apa-apa.. aku yang tak brape btol gamaknya..
 

Template by Best Web Hosting