Wednesday, August 24, 2011

tak guuunnnaaa..

sila baca tajuk tu dalam nada meroyan.. ala-ala sambil tarik rambut ke tudung ke sambil jerit 'tak gunaaaaaaaaaaaaaa'.. yeah nasib baik aku sedang berposa dan banyak istighfar jadik aku tak buat gitu.. few months ago, pc aku kena virus... terus hitam skrin tak biru-biru.. eh ada gak biru tapi bagi amaran keras ada virus pastu takmau buat apa-apa.. maka setelah anto ke pusat komputer, kelihatan agak sihat la pc aku..

tapi sekali sekala dia slalu kuar amaran malware virus found.. tapi setelah diremove.. sejahtera balik pc itu.. cuma yang membuatkan adengan meroyan tu datang bila setiap kali aku search something kat tenet ataopun aku bukak memana page yang telah dibookmarkkan, dia buat perangai gitu.. takmo terus pegi ke page yang aku nak tuju.. dia nak jalan-jaaaalaaannn.. jalan jalan carik makan.. oh mister karumba kariliwala.. jalan jalan carik makan..

ha btol.. dia slalu pegi page ke ntah apa-apa.. antara page paling favourite dia pegi adalah sini..


ko tengok haaa ko tengok.. kan aku dah kata dia nak gi jalan-jalan.. nak jenjalan gi hotel jek.. pastu kang sat lagi pegi sini pulak..


like eh helllooooo aku tengah pakai google chrome la ni ko nak apa lagiiiiii (sayugia diingatkan, memblogging menggunakan google chrome adalah tidak best)... bawak je la aku ke destinasi yang nak ditujuuuuuUUuUUuUUUuu.. dan antara yang terpopular sekali dia bawak aku pi sini..

dasar cap ayam.. aku dah search guna google aku takmo guna ko.. dan proses ini sangatlah memedihkan hati.. boleh dikatakan setiap kali la jadik camtu.. geram sangat.. buang masa aku la yammmm..




 

Template by Best Web Hosting