Monday, August 22, 2011

mode: bersabo di bulan puasa

tarik nafasss.. lepassss... tarik nafassss.. lepasss... sabo mal sabo.. arini aku agak termangu-mangu kat opis.. sebab 95% keje aku bersandarkan pada sistem tapi arini sistem out.. so aku melangu-langu je ler kejenya..

tetiba terasa nak download skype.. walopun takde kengkawan yang pakai skype.. eh ada kot sorang dua.. maka aku cuba la create account..

aku tatau kenapa Skype ni benci sangat ngan aku.. aku doklah register segala maklumat.. dan biasalah kat ujung-ujung tu kan ada verify words tu.. aku dah buat sumenya elok belaka dah agree la terms and condition, bila continue, dia suh cek balik information aku..

aku cakaplah eh aku dah cek okaylah tu.. bila dah ok aku continue la lagi.. bila dah continue tu dia suh aku verify balik word yang senget menget tu.. aku dah verify word aku pegi la continue, dia suh aku cek balik maklumat.. dah cek aku continue lagi dia suh aku verify balik word yang akan kuar word lain pelik-pelik rupa paras..

pastu aku continue lagi maka baca la balik ayat aku yang mula continue-continue-continue-continue tuuuuuu.. sampai skang aku tak berjaya register skype.. kalo yek pun aku ada silap apa tak isi kasik tau la kan..ke aku yang kebodohan sangat almaklum ari ujan perut lapo mata ngantok maka blank lagi blur aku menjadik-jadik.. entahlahhh lemannnnn aku pun tatau..

update after 10 minutes: nasib baik aku orang-orang yang bersabo dan gigih, maka berjaya jugak sign in.. aku tatau apa silap tapi setelah aku tukar beberapa perkara maka aku berjaya.. yeahaaa.. rupanya nama skype aku memula dia tamo terima kot.. kot je la sebab dia tak bagitau maklumat apa salah.. eerrr ke dia bagitau menggunakan pen merah kat font.. hahahaha aku yg bodo tatau.. xpelah dah berjaya dah pownnnn..


 

Template by Best Web Hosting