Tuesday, September 29, 2009

i am sylar..


how i wish. tapi aku xnak part jahat dia. aku just nak kuasa yang dia ada. itu yang aku rasa masa aku sedang beratur pada waktu tengahari di McD di Berjaya Times Square 4 ari sebelum raya lalu..

oh aku telah berada di situ sebab nak belikan anak aku bubur McD selepas kitorang penat merayau dan anak aku dah kelaporan.. sedang aku beratur tiba2 datang budak2 skolah yang dah x berpakaian skolah yg aku bajet umor dalam 15 16 tahun beratur sebelah aku nak beli McD tanpa ada rasa bersalah.. siap selamber tanya member dia yang tak beli McD "eh ko xnak makan ke??".. kalo adek aku memang aku pelempang jek.. tapi aku tatau lah ni anak sape adek sape.. kalo aku ada kuasa memang siap lah budak2 tu aku kejekan.. hahahaha..

oh for those yang never watch heroes.. sylar is the bad character who is craving for powers.. alah malas la nak citer.. takkan la korang tatau kan.. :p emm i just finish season 3.. can't wait to get hold on season 4..

 

Template by Best Web Hosting