Wednesday, July 9, 2008

Keje Keje Keje

Waaa.. macam dah berkulat gitu blog catatan hidopku ini.. rasa since my last post masa student baru masuk, ini la baru aku dapat surf web.. itu pun sebab arini cuti Hol.. tu laa mmg bizi giler.. dengan student baru masuk tu, aktiviti orientasi, pastu aku kena lak bagi taklimat untuk student baru.. nyampah sungguh.. ada ke nak suh aku bckp dpan lebih 3000 orang student baru tu.. dahlah aku mmg xsuka sungguh ckp depan org.. aku bila ckp kuat sket jek suara dah gigil.. huhuhu.. tapi nak buat cemana.. selagi aku jaga biasiswa student ni maka setiap thn tu la aku kena bckp depan bdk2 baru.. arghhhh tensionnnnn...

Letih gak jaga biasiswa untuk student ni.. dahlah PTPTN banyak prob online nya.. nak kena bukak akaun SSPN la.. dah tu beli pin BSN la.. dahtu bila online tu banyak plak masalah2 lainnya.. sistem diorg x bape strong tp ada ati nak buat online.. bayar vendor memahal pun x berjaya selesaikan masalah.. heran aku..

PTPTN nya masalah ni smpai bila2 pun xsetel and sentiasa la nak buat aku pening kepala.. banyak lagi urusan biasiswa ni.. sat g kang JPA plak.. dan mcm2 penaja lagi la.. tp aku xleh panik2 la.. kena setelkan dengan tenang aman dan jayanya.. keje memang melambak.. setel satu satu insyaAllah sumenya xde masalah.. good luck to me and my new job spec..
 

Template by Best Web Hosting