Monday, July 21, 2008

Hellboy II: The Golden Army

Jumaat kemarin my mertua datang umah and diorg nak blk malam tu kami kirim our 2 little girls balik kampung skali ikut nenek atok dia.. danda memulanya cadang nak g memukul but lepak2 dah lewat sangat tempat jual bola tu pun mesti dah nak tutup kan so kitorang cubalah carik idea lain untuk diisi..

So pikir nya pikir kitorang tpikir la nak tengok movie.. dlm around 10 sampai Tebrau City masih penuh lagi.. ingatkan kedai nak tutup dah rupanya blom lagi.. bli tiket Hellboy.. 40% jek penuh kot.. nape ntah bleh amek Hellboy.. patut amek Batman.. dah beli baru tpkir..

Hellboy yang gila glamer

Cite dia best ke x ek.. aku rasa ok laa.. cumanya mcm dah banyak sangat cite2 mcm ni so sume2 benda tu ala2 dah tengok banyak kali.. masa memula aku tengok poster and pic2 yg bkaitan hellboy II ni pun aku tengok satu watak tu aku trus tringat cite Pan Labyrinth and rupanya Hellboy II ni dibikin oleh orang yang bikin Pan Labyrinth.. ceh macam xde perkembangan idea untuk karakter jek.. asik2 buat menatang xde mata tu..

Dahtu aku rasa jalan cite dia mcm klakar jek.. yelah konon2 nak rahsiakan keujudan makhluk2 pelik ni walhal benda2 tu mcm dah jadik common pun utk dorg sume.. bila diketahui umum kerealan makhluk pelik ni, org2 mcm xrasa pelik sgt..

Antara karakter


Jabatan paranormal lak macam cite MIB gitu.. kakitangan berusaha menenangkan makhluk2 dengan bergaya sekali memakai suit itam..

Hmm overall aku bagi 3 dari 5 bintang.. Selamat Menonton..
 

Template by Best Web Hosting