Thursday, December 30, 2010

emmm..

i was on leave for quite a few days.. since friday lepas sampai la semalam.. arini masuk keje sebab nak siapkan yearly report.. oh baru ku tahu esok jumaat cuti disebabkan menang menang menangg!!

so tadi malam aku mimpi yang aku dapat surat kena tukar kat certain department.. and pagi-pagi sampai opis aku tatau nape aku terus belek tray masuk aku and there ada satu surat dalam sampul yang tulis 'sulit'.. aku amek bukak and tengok.. yup btol kena tukar and boleh dikatakan 90% btol mimpi aku tu sebab the same name of department yang aku kena pindah..

tarikh pindah isnin depan ni.. yeah rightttt.. nak siap serah tugas, kemas bilik and everything dalam masa satu hari ni.. brilliant.. aku takde apa-apa perasaan langsung.. aku tak rasa happy ke sedih ke confused ke apa ke memang takde.. kosong jek rasa buat masa ni..

well maybe sebab aku dah tau sooner or later memang aka kena pindah dari sini.. aku dah few years dok sini.. but then tukar tempat in short notice is not something i'm looking forward to.. duhh.. dahler isnin depan ni aku dah cadang nak cuti sebab both of my girls masuk school.. yeahhh skang aku dah termasuk dalam golongan parents yang akan amek cuti on first day of their children went to school..

so better skang ni aku ngadap la buat yearly report, then siapkan nota serah tugas, then kemas bilik.. emmm..
 

Template by Best Web Hosting