Thursday, December 4, 2008

benci btol dengan tepon2 ni..

makin teruk dah.. huh.. uwaaa sedey sbenarnya.. fon aku dua dua dah rosak.. DUA DUA SEKALI PADA MASA YANG SAMA!!!!!

hangin seyy.. fon nokia aku ni aku bli second hand.. tp masa aku beli quite new lagi maybe pkai x lama.. aku x sure kalu dia ada masalah sbb masa tgk2 belek2 dia ok jek.. but then few days after aku sedar tepon ni bmasalah.. dia suka mati sendirik.. bayangkan ko tgh taip msg panjang2 berjela ni dgn semangat sambil sengeh2 gembira sebab tgh menaip gosip.. then ko pun nak send.. tgh ko baru nak send tetiba 'pop' fon ko trus go blank mampus skejap.. then dia dgn misteri meng'on'kan diri dia sendrik pastu dia xla mcm komputer yg kekadang ada save otomatik ko leh retrieve la sket sebanyak apa yg ko dah taip tadi kannn.. hampasss la xde apa maka ko tpaksa la taip sendrik balik sume2 gosip yg ko dah taip panjang bjela td tp kali ni dah jadik pendek dan xshow mcm td sebab penat dah nak taip balik... haaaaaaaaaaaaaaaa tu la antara situasi yg aku tpaksa berhadapan ngn tepon aku ni.. tapi kira dah 2 tahun la aku hadap dia dgn penuh kesabaraaaannnnnn..

tengok tuuu.. ada lampu jek xnampak apa.. pehallll..

tapi dah sebulan ni dia dah makin sakit.. display dia ilang trusssss.. well aku rasa nokia mmg slalu ada prob mcm ni.. aku penah mrasa dgn tepon2 nokia tdahulu bab2 display ilang xnampak apa ni.. tapi aku rasa tu zaman ujung 90-an masa aku awal2 pkai tepon.. xsangka sampai skang diorg can't fix the problem.. well skang ni aku hanya mampu mendengar saje msg2 yg masuk kat fon aku.. hehehe.. nasib ler.. angkat tepon pun angkat je la xtau sape call.. haihhhh...

jual pun xlaku tau.. cina kedai tu amek sepuluh hengget je gamaknya.. ke dia xmo pun.. :(

now dah 3 minggu plak aku ngadap tepon samsung aku yg xmo bfungsi slide bhgn atas niiiii.. susah gla aku nak buat call msg dan sebagainya.. dia telah hilang deria rasa.. slide bawah xde problem but then slide atas x bfungsi maka maknanyaaaa campak ke laut sudahhhhh.. arghhhh adoiiii.. nak kena mencarik tepon baru ni.. benci btol!!!!!

nampak ala2 normall gitu kan.. tekan la sampai merah2 ibu jari pun dia xnak layan punya laa..
lampu idup yekyerr je.. pastu xmo padam2 lak lampu.. menyala terusss...

ni sume bakal menghabiskan duit.. maka pakai je ler satu tepon saje.. choose ler nak pkai 016 sahaja yg menggunakan kredit ituuuu atau pkai 019 yg pkai line.. haihh hmmmm..

 

Template by Best Web Hosting