Monday, December 22, 2008

masalah aku dengan shopping troli

aku tatau la apa masalah aku atau masalah troli tu.. tapi aku rasa setiap kali aku nak membeli belah dekat giant itu aku mesti teramek troli yg bfungsi mcm lahanat (maaf aku gunakan bahasa kurang sopan sbb aku nyampah)..

aku yg silap pilih troli ke mmg troli2 tu bprangai cenggitu.. asal aku tolak g depan jek dia mesti nak g kanan jalan senget2.. apa aku tpilih troli ketam ke.. jadik sebab dia asik menyenget aku tpaksa gunakan daya kekuatan aku untuk tolak kasik dia jalan tegak2..

nak amek troli lain aku pemalas giler sbb aku nak kena lalu jalan sana tu utk kuar sebab troli tu kat luar sumenya.. masa aku tolak memula td masa amek aku xprasan tapi bila aku dah konfiden amek2 brg masuk dlm troli baru aku prasan dia x best.. haihhh butet ahh..

kadang2 tu dapat troli yg sebijik tayar pusing2 la.. walaopun dia jalan ok je tp sebijik tayar yg pusing2 x ikut prosedur tu nampak cam siseh jek mengganggu penglihatan aku.. blom lagi yg troli buat bunyi2an laa.. krek krok krek krok.. korok la..

jadik tu kadang2 nak amek troli tu je aku dah mcm org bersopping pulak kat luar tu.. amek satu eksen tolak tolak sket.. x ok.. rejecttt.. amek yang ni plak carik yg nampak baru sket.. bergaya tolak-tolak lagi.. eh mcm pelik jugak.. tolak tepii.. amek yg tu plak eksen eksen lagi tolak tolak.. haa ok kot yg ni, haaa baru ler amek and jalan.. tu pun tetiba kekadang dah jalan 7 meter tprasan ada gak tak kena.. patahhhh balik.. cetss..

bukanlah apa.. nak tolak troli pun aku rasa kena ada keselesaan dia gak.. kalo ko asik nak kena tolak guna segala daya badan.. sakit arr badann aku.. sape nak massage kan plak.. jadik biorlah org kata ngn troli pun nak berkira.. pedulik arr.. aku yg nak kena tolak troli tu tauuu..
 

Template by Best Web Hosting