Friday, November 7, 2008

aku dok bertapa kat spital ni seharian..




arini ari sdeh.. dari tgh malam alisyia muntah2 dan cirit birit.. bangun pagi2 kami decide nak bawak dia g spital.. sampai spital dalam kol 8 pagi dengan harapan nak dpt numbo cepat and cepat jumpa doc and cepatlah urusan tamat di spital..

kitorang giliran numbo dua.. ada akak tu lagi power dia dah smpai dari kol 7.40am.. sampai kat spital je pun alisyia dah kena tukar baju lagi sbb muntah dekat meja receptionist.. tunggu punya tunggu punya tunggu doc xsmpai2..

penat weh pakcik doc nape xsampai lagi ni.. aku bebel dalam ati jek.. err xgak.. aku bebel kat danda.. aku kata kalu cenggini punya lama tunggu doc baik aku g spital besor xyah g spital pakar.. g spital pakar dgn harapan dpt servis cepat..

doc sampai lebih kurang 3 jam kemudian.. bayangkan kol 11 doc baru smpai.. waaaaa sdeh giler aku rasa.. masuk2 blik doc dia kata kena admit ward.. waaaaa lagi la aku sdey giler.. masuk ward sebab doc nak masuk air dlm bdn.. waaaa aku nak nangis dah dengor sbb confirm kena cucuk tangan..

maka trun la kat bawah cucuk tangan segala.. alisyia meraung aku pun meleleh air mata.. well nak buat cemana.. dah ibunya gembeng.. sdeh aku..

la ni aku still kat sebelah katil alisyia.. dia tgh tdo.. aise budak katil sebelah ni jerit2 plak karang bangun alisyia dia pun dok melalak gak.. jenuh arini aku tahan airmata sebab sdey tgk alisyia berendam air mata kecewa tgk tangan dia berbalut and kena paksa akan ubat.. power giler nurse tu paksa anak aku makan ubat.. budak melalak macam nak rak pun dia xpeduli.. kebal btol..

and plus lagi sdey sbb adrieyana kat umah pun xbp sihat gak.. muntah2 gak nak cirits sket.. danda dah bawak dia g klinik dah bagi ubat.. macaman dia tdo malam ni.. kesian adik.. semoga sihat lah segera anak2 ibu yer.. amin..
 

Template by Best Web Hosting