Thursday, March 18, 2010

love the skin..

oh bukan my skin.. tp firefox punya skin.. hehe maybe aku dah ketinggalan ketapi sume orang dah naik ketapi sampai penang tp aku tak naik pun lg memandangkan aku ni jenis ignorant tak bape nak peduli apa berlaku sekeliling aku (yea memang burok perangai aku tau) dan jugak jenis malas nak update apa-apa yang perlu diupdate termasuk antivirus utk pc maka slalu la aku ketinggalan.. hehehe..

tapi kan firefox aku telah mengupdate diri dia sendrik maka aku terperasan yang skin dia bleh tukor2.. yeayyyy aku suka.. walopun ada sesetengah skin yang nampak nyemak ala2 sakit mata aku xnampak button mana nak tekan tapi aku tetap suka.. leh variasi skin macam2.. so ari2 aku tukar skin firefox.. ari ni aku pakai totoro.. sangat comel.. yeayyyy sukaa..




dah bape lama ek bleh tukor gini? giler jakun aku nih..
 

Template by Best Web Hosting