Thursday, April 2, 2009

tadi tengahari

macam biasa pukul 1 tutup pintu bilik tutup lampu lalu melepek.. selalu-selalu aku dok ngadap je pc dulu sampai azan baru pegi bilik air.. tapi tadi because i had really an urge to go to toilet so tukar selipor and jalan ke toilet slow-slow sambil daydreaming..

sampai dekat ruang tamu opis cek jenab tengah baca paper aku pun stop sat borak-borak sket.. lepas tu sambung jalan pegi toilet.. had a pee and amek wudu' la cam biasa..

jalan terus balik bilik bukak laci amek sejadah dengan telekung.. bentang sejadah pakai telekung aku pun pasang niat and mula solat.. tengah kumat-kamit baca Al-Fatihah dan nak Amiiinnnn tiba-tiba kedengaran dari Masjid berhampiran "AllahuAkbar AllahuAkbar"

huahahahaha biol aku.. blom masuk waktu rupanya.. kehkeh aku gelak-gelak sorang pastu duduk tunggu abih Azan.. cess memalukan..
 

Template by Best Web Hosting