Friday, April 24, 2009

Laman Sosial

skang ni banyak giler la laman sosial.. eh memang lah kan nama dia laman sosial.. macam-macam ada.. MySpace la, Friendster la, Tagged la, Facebook la, Flixster la, Hi5 la, Kawanaku la.. macam-macam la.. itu yang aku tau.. yang aku taktauuu melambak lagi gamaknya..

setakat ni aku telah terpengaruh dan ada 4 akaun masing-masing di Facebook, Friendster, Tagged dan Kawanaku.. tapi setakat ada nama je la.. aku jenis x reti bersosial.. aku dok diam-diam jek.. ada antara laman tu aku dah tak pernah bukak pun.. skang ni aku cuma bukak Facebook jek.. eh sat aku baru tprasan.. aku ada akaun dekat Flixster??? serius aku x perasan langsung bila masa aku bukak akaun Flixster ni.. ehh ada 5 orang kawan dah?? hah?? gilos la hilang ingatan aku nih.. bila masa aku bukak pun tatau..

abih cemana.. orang invite invite pastu aku terklik-klik.. pastu tetiba terdaftar.. gitu la gayanya.. hehehe.. ntah apa2 jek la..
 

Template by Best Web Hosting