Saturday, March 7, 2009

blog x bersapu

aihhhh.. lama betul aku x tulis apa2 kat sini.. memang sesuai tag musim sibuk tu la yek.. ha'a la mana taknya.. kalo aku xsibuk dengan keje-keje hakiki aku kat opis, aku sibuk pulak dengan keje-keje yang 'arahan dari masa ke semasa' itu.. skang ni opis aku tgh giler 5S adeh dehhh.. sebab ala2 baru nak start so banyak benda la kena buat.. oleh tu aku dah xde masa nak berinternet..

selain keje, faktor komputer pun jadik sebab.. disebabkan my danda dah mula keje kat malaysia smula sebulan lepas lalu maka laptop yg aku usung ke opis tiap2 ari telah diambilaleh oleh beliau smula kerana beliau masih blom meperoleh laptop dari company nya.. oleh itu aku malas lagi la nak bukak tenet sebab pc aku kat opis tahap lembab mcm siput yg menyebabkan tiap2 ari aku urut dada dan beristighfar supaya lebih bersabar dan tidak mengeluarkan kata-kata cacian dan carutan kat pc itu.. jadik aku xberminat nak bertenet di waktu rehat untuk memblog atau membaca blog org lain.. (btol aku memblog atau membaca blog waktu rehat je ekkk.. :p)

oleh sebab dah lama x memblog aku dah malas nak memblog.. xde ati dah.. tapi ni aku tulis la sket ek sbb kononnya aku masuk ni nak update blog my girls.. hehe jadik curiklah tulis sini.. ah sudah lah..
 

Template by Best Web Hosting