Wednesday, January 21, 2009

crazy over donut..

ikutkan aku ni bukan jenis org yg suka makan benda2 manis2 macam donut2 ni.. aku ni jenis maging.. nak makan kena ada unsur2 daging ke ayam ke ikan ke ikan bilis pun jadi gak ler telur ke udang kering ke ketam ke udang ke kiranya kalu stakat makan roti manis2 gini aku x lut sangat.. kalu ada roti kena la bubuh sosej ke flos ayam ke.. kalu x aku xboleh kenyang..

danda mmg rajin beli dunkin donut.. skali beli sedozen gitu.. aku mkn sket2 jek.. dolu2 masa skolah aku dah puas makan.. skang ni dah muak.. sehinggalahhhh tiba2 aku dikenalkan dengan J.Co Donut.. hwaaahhh heaven.. sedapppp gilerrr.. aku xperlu matchkan dengan daging dsb utk kenyang makan donut ini..


J.Co ni Indon punya.. kat Malaysia cuma ada 4 tempat jek ada.. 3 of course kat KL and org KL mesti dah xheran dah lama smpai.. kat JB ada satu beberapa ketika telah bukak dekat CS.. well maybe org dah lama sbok cuma aku ni mmg jenis late boomers sket..

kesemua gambar yang dipaparkan bukan kepunyaan aku.. telah diamek dari mana-mana blog yg boleh dilihat pada gambo itu linknya.. aku xsempat amek gambo mesti dah abih donut itu..

Donut dia lembutttsss giler.. masuk dlm mulut ilang.. xcukup 3 bijik makan.. lol.. tapi hargaaa dia punnnnn.. emmm.. and agak manis giler.. tapi xkira aku suka gak..
 

Template by Best Web Hosting