Monday, August 11, 2008

Olimpik ooo Olimpik..

oh musim sukan sentiasa bermula.. dihangatkan lagi dengan olimpik.. bukak mana2 channel asik2 adegan olimpik.. walopun Malaysia suma anto 33 atlet jek untuk sertai olimpik.. sume orang tetap bersemangat nak olimpik..

atlet malaysia kat opening

(gambo aku rembat dari sini http://thebeijing2008.blogspot.com/)
untuk acara sukan begini.. biasanya aku lebih banyak tengok acara-acara gimrama ke gimnastik ke acara renang ke terjun dalam kolam renang ke.. bila aku list balik gini dan aku terbayang aksi-aksi sukan tu baru aku tprasan sume2 tu acara berpakaian ketat.. hahahaha.. ishhh bukan bukan aku tak tengok benda2 lain.. aku tengok acara sukan itu.. sebab pada aku acara2 tu cepat dan simple.. dalam masa beberapa saat diorang dah setel buat stunt segala and ko dah tau result dia.. kalu tengok bola sepak ke, bola jaring ke bola tampor ke lhoki ke etih aku nk tggu result.. asik berdebar2 jek nanti..

oleh itu aku pilih sukan yg hanya makan bebrapa saat atau bebrapa minit utk setel dan tau keputusan.. senang cepat dan jimat masa.. lagipun aku rasa sukan2 jenis yg aku tengok tu la yang banyak tayang kat tv kan.. eh yeker.. heheh dah aku nengok tu jadik aku rasa tu je ler yg dia tayang..

dalam pada orang meriah2 olimpik ni dah ada insiden2 buruk.. org tikam orang la.. maka makin memburukkan la nama China sebagai penganjur olimpik kali ni.. dahlah kes ngn Tibet menyakitkan ati rakyat Tibet.. isk isk..

macamanapun aku wish all the best la kat sume atlet.. walopun ada yg dah pulang seawal semalam tp ok lah tu bjaya gak diorg masuk olimpik.. ko masuk ke?? tak kan??.. so diorg tu ok ler.. katanya pelumba basikal negara bakal dapat bwk balik pingat?? insyaAllah kita doa2kan lah yek.. Thailand pun dah dpt pingat emas.. tera si pompuan tu angkat berat.. badan kecik jek tak bertongkol2.. huhu.. cemanapun Selamat Berjaya lagi Maju Jaya kepada semua atlet Malaysia..
 

Template by Best Web Hosting