Thursday, August 14, 2008

Cite Korea..

Seperti biasa hari Rabu kol 9 malam waktu tempatan sebaik sahaja tamat Buletin Utama di 103, remote trus ditekan dengan 303.. sambungan tragik Women In The Sun..

Hwaaaa.. kenapa orang Korea ni asik buat cite sdeh jek.. why?? why?? aku ni dahlah gembeng.. lagi2 dia buat sdeh.. memang sdeh la cite ni.. tapi aku rasa kebanyakan cite korea yg aku tengok sume sdeh2.. aku rasa daripada 5 yang aku tengok.. 4 daripadanya cite sedeh..

Tengok je ler Winter Sonata tu.. Sdeh lagi.. Cite apa lagi tu yang dia terbercinta adek bradek tu sbb tatau adek bradek tu.. sdeh lagi.. dan macam2 cite sdeh lagi la.. aku rasa yang x sdeh aku tengok cite yg pasal 3 orang lelaki tolong jaga bini kawan baik diorang yg dah meninggal.. ha cite tu lawak..

Xbagus la diorang ni tau.. bila sdeh kan muka kita xceria.. dullll ajek.. dahtu tgk part sdeh nak tahan nangis, rasa ngiluuu jek kat dalammm dada.. adehhh.. lepas ni aku nak stop xmo dah tgk cite korea lagi..

Sape ada cite CHANGE lakonan Takuya Kimura yang jadik Presiden Jepun tu.. bagiiiii...
 

Template by Best Web Hosting