Wednesday, July 28, 2010

babooss

smalam birthday danda.. so kena la jalan-jalan carik makan.. aku tak reti la bab-bab nak jjcm ni.. so bukak la page 'Tempat Makan Yang Best & Menarik Kat JB' kat FB.. maka dengan gigih la aku baca thread lama mencarik idea..

Ada macam-macam jugak tempat makan yang diorang rasa menarik yek.. some yang aku dah tau and some langsung tak dengor.. aku macam tertarik ngan seafood Mandela kat Pontian ek.. uishhh tapi jauh ler bebenor.. sampai kang sume anak-anak sudah terbongkang tido plak.. eh bleh makan dengan aman ek.. heheh..

Carik punya carik rasa terminat lak dengan ada satu Restoran Baboos.. penah dengar sebab ada member penah sebut.. lokasi kat Taman U area Mama Chop Papa Grill.. specialty dia western food.. aku makan grilled lamb chop.. hmm quite yummy la.. rasa gravy dia lain dari lain.. pekat.. ada masam manis pedas (mcm 3 rasa la plak kan), aku tuduh ada sdikit rasa sos prego utk spagethi.. erkk mungkin tak benar.. aku buat tuduhan jek.. harap x menjejaskan apa-apa.. price dia pun ok.. cuma agak lambat benor u nak tunggu makanan sampai.. kalo ko datang dengan agak kebuluran, maka mungkin tiba-tiba bleh jadi singa kembang-kembang rambut ke tudung ke sebab marah.. hehehe.. aku lak nasib baik sebab posa siangnya pastu masa buka dah makan roti john yang glamer dekat uda..

kek birthday danda.. kes lapis masam manis eh asam ke masam.. tatau.. hehehe.. sedapppp u.. bukan buat tempah ngan mak arah kat kota tinggi.. jauh kek ini didatangkan khas okayy..

ini lamb chop.. sedapp..

ini fish n chip untuk kanak-kanak riang ria yang sik berlari sana sini lupa nak makan.. sedap kot (aku tak rasa)

lain-lain takde gambo sebab lambat sampai dan bila sampai sume orang makan pantas..

semalam kiranya amek 3 lamb chop, 1 beef steak, 1 chicken chop, 1 fish and chip, 1 mushroom soup, jemput-jemput udang sebakul (ada 5 pieces sebesor diameter 6 1/2 inci hahaha yekyyer aku main tibai anggar), 2 nasi goreng kampung cili padi, 2 mee hailam, 1 wanton soup, 4 air durian belanda (fresh squeeze), 5 kiwi (original buah katanya jugak), 3 fresh orange (rasanya ini jus rahul jusss) price dalam RM 160.. boleh boleh..

lain kali bleh datang lagi kot.. tapi takleh datang rreramai.. oh teringat lak ada orang penah kata nak belanja aku kat sini.. mungkin aku cuba tuntut lenkali.. heheh..
 

Template by Best Web Hosting