Wednesday, February 3, 2010

sorong sorongan

sangat mengantok arini.. sehinggakan bermuka masam.. 2 3 ari ni gi keje aku mengantok?? hah?? adakahhhhh.. biasanya kalo mengantok di siang ari bagi aku ni adalah petandaaaaaaaaa... preggy kahhh?? wahahaha jangan perasan..

semalam masa dengar VC berucap pun aku ala-ala tak boleh bukak mata tapi al rupa-rupanya bukan aku sorang sebab sat gi ada 2 3 orang datang kat aku cakap.. 'ehhh tadi kat dewan ngantoknyaaaa tak boleh tahan' haa takkan la sume orang nak preggy sama-sama kan.. (eh tapi jangan tuduh ucapan VC membosankan pulak.. mati aku.. ucapan VC sentiasa penuh semangat dan idea baru (cover lobangg itu))

adusss ngantok btol ni.. sorong-sorongkan lah bantal itu di kepala kuuuu..


oho kemarin muka dan badan gemokku terselit di Berita Harian.. penat aku lari supaya tidak tercapture gambo oleh wartawan masa diorang nyebok2 kat tempat pembuangan undi (ala ala pilihanraya peringkat universiti).. sekali terkena jugak daaaa siap masuk paper lagi.. huahahaha...
 

Template by Best Web Hosting