Monday, May 18, 2009

XL

semenjak dua menjak ni aku slalu rasa x sedap ati.. kadang2 aku rasa berduka lara.. ada kala depresi melanda..

mana taknya.. 4 tahun lepas aku adalah pemegang saiz terhormat M.. kemudian 2 tahun lepas aku mula upgrade kepada saiz L.. masa itu kekecewaan memang mula bersilih ganti.. sesungguhnya kaum hawa memang sensitif dengan saiz dan peningkatan nombor pada sesuatu item atau perkara.. dan akhirnya rasa kecewa semakin hebat apabila 2 3 minggu yang lalu aku mula sedar aku telah sekali lagi mengangkat saiz kepada satu saiz iaitu XL..

aku tak sedar sebab aku anggap aku normal.. aku tidak berubah.. aku slalu maintain.. tapi bila mula jumpa orang-orang yang ko dah tak jumpa sejak 3 4 tahun lalu dan bila jumpa ko skang semua menegur ko kata ko telah berubah.. hakikat tu amat pedih ditelan..

huaaaaa gilos aku ni.. aku taknak weh saiz cenggini.. tak sesuai dengan aku.. aku dahlah pendek.. sumpahan gamaknya ni.. dolu2 masa zaman chatting kat IRC kalo orang tanya cemana rupa aku, aku mesti jawab 'gemok itam pendek' huwaaaa skang sudah menjadi kenyataan.. aku taknakkkkk....
 

Template by Best Web Hosting