Friday, May 30, 2008

melecets ets..

uarrghhh.. my lovely feets melecetsss.. ini disebabkan oleh kasut baru ku yang dibeli pada ujung minggu lalu... *sigh* most of the times kasut-kasut yang dibeli slalu bagi kesan lecetan pada awalnya.. td dok jaaaalan.. jaaaalan (bunyikan mengikut lagu jalanjalan cari makan) masa jumaat nun..round sopping complex tak lama kerana cara berjalan dah mula burok kelihatannya.. haishhh rugi sgguh.. at last just dok kat krusi yg ada and baca buku smentara aku tggu orang lain teruskan sopping.. tapi ada hikmah la kot.. xler aku perabihkan duit bli ntah apa-apa jek.. itu pun yang biasa berlaku slalunya..

tapi aku prasan la.. setiap kali kita kalo nak bli kasut kita biasanya carik yang selesa and cantik la kat mata memasing.. yang aku nyampah tu. asal kasut tu cantik biasanya mesti x selesa pakai.. kalo selesa pakai plak rupa mesti siseh (burok tu maksudnya).. akhirnya aku xbli2 kasut.. pkai la kasut yang ada sampai burok baghak..

harap cantik tapi xselesa dipakai (gambar hiasan)

selesa tapi xcantik paras rupanya (gambar hiasan)
hmm cemana aku nak jalan balik ni.. nak kena g tempat parking yang jauhnya 550m (arini parking dekat sket).. maunya aku berkaki ayam.. aa leceh btol la..
 

Template by Best Web Hosting