Friday, October 31, 2008

Perasaan aku kacau

alahaii.. pagi2 jumaat lepas ngaji td patutnya aku rasa lebih tenang.. ewahh.. hehe tapi pastu sape suh aku g bukak facebook.. approval dari kawan lama dlu sbbkan aku membrowse page dia dan tgk gambo2 terbaru dia telah sbbkan aku terganggu.. seriussssss...

giler lah.. page2 kawan lain baru aku terbukak gak.. aku jarang bukak facebook sbb dia nyebabkan nanti keje aku lembab.. tapi aku bukak la gak pagi ni sbb op pesan suh tgk.. huarghh memang shocking.. xkenal beb..

manusia mmg berubah.. terus berubah.. whether turn out to be the good one or the other way round.. dia yang aku kenal dlu sgt berbeza dgn apa yg aku nampak.. aahhhh kacau giler.. ahhh tidakkk.. dan page rakan lain plak jugak menunjukkan satu perkembangan yg aku rasa nak pengsan tgk.. why why.. aku rasa kacau..
 

Template by Best Web Hosting