Tuesday, September 16, 2008

......

*sigh* lately ni dah quite lost interest dgn dunia web la.. agaknya keje melambak sgt sampai xsempat2 nak bukak internet.. aku rasa pemula nya masa aku bertapa kat luar opis ujung ogos aritu and xlangsung bukak internet.. titik tolak dari situ aku dah mula malas giler.. bukak emel pun malas.. bukak emel opis je sebab terpaksa kena cek emel official from sponsors.. *sigh*

*sigh* perkara favorite aku blog hopping pun aku xbuat.. baca blog2 faveret aku pun aku xbuat.. facebook ke friendster ke tagged ke lagi ler aku xbuat.. YM pun keep invi jek.. online pun sbb otomatik on pc pastu aku malas nak ubah apa2.. *sigh*

*sigh* dah aku dah malas dah nak taip lagi ni.. bagi la semangattttttt.. help me!!xpela setakat lost kat dunia web ni aku rasa xmenjejaskan langsung idup aku.. aku rasa bulan2 posa ni banyak la aku bleh manfaatkan aktiviti harian.. yelah dah sebab aku memalam dah xrajin online.. maka lepas solat aku lebih suka dok lama2 ngaji.. hmm ada hikmah la yek di sebaliknya.. dahler oleh itu aku nak amek kesempatan walopun dah terlambat sangat2.. 'selamat berposa kepada semua umat islam.. rakan2 sekelian.. posa la penuh2 ye lim.. jangan jadik cam kak sue tu' hahahaha...
 

Template by Best Web Hosting